Hej och välkommen!

Min vardag

Helt fel

Publicerad 2015-09-10 15:53:59 i Allmänt,

Hej
Sitter på en mässa.
En mässa som jag trodde skulle handla om utlandsstudier och utlandsjobb.
Jag skulle kolla in jobb.
Det var bara studier.
Jag är helt fel.
Jag vill gå hem.
Är just i skrivande stund på en föreläsning.
Den är bra.
Men ändå fel för mig.
Handlar om ingenting jag var intresserad av.
Hade dessutom ett awkward samtal på engelska med en skola.
Gjorde absolut inte saken bättre...
Nu lyssnar jag på information jag inte behöver...
Kan jag få gå hem nu?
Känns bara helt fel.

Vill ta bort lappen på tröjan med numret 31.
Vill gå ut genom dörren.
Kan inte, för det är knäpptyst.
Vill lämna påsen jag fick på mässan.
Vill ändå ha daimgodisen i påsen.
Får nog ta med mig påsen hem.
Föreläsningen har nu pågått i 40 min.

Nej tack, jag är inte intresserad av ett. Friidrottsstupendium i USA.
Nej, inte golf eller simning heller.

Nu pratar föreläsaren om att gå på nästa möte!
Snart klart!
Snart hem till sängen, mjukisbyxorna och någon bra film!

Jippie!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Hej, Jag är en tjej som är född 1997. Min blogg handlar om mina intressen. Att baka, måla mina naglar och att fota. Sen gör jag ju andra saker här i livet också, så en del av dem sakerna kanske också smiter in emellanåt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela