Hej och välkommen!

Min vardag

Det var längesedan

Publicerad 2015-05-21 20:58:35 i Allmänt,

Hej!
Det var längesedan jag skrev här.
I och med det kom jag på en sak, jag känner verkligen att jag har mognat så mycket sen mina tidigare inlägg, inte på ett egoistiskt sätt, utan av självrespons. När jag jämför foton som jag tog bara något år sedan och dem jag tar nu, det är en så stor skillnad!
Mina nagelbilder är inte längre lika "frissiga", med ovårdade detaljer runt omkring.
Mina bilder har dessutom tagit ett steg längre med fokuset, jag fokuserar på detaljer, inte på helheten. Det är dessutom mycket roligare att fokusera på en detalj och sedan utforska hur man ska fånga den på bästa sätt! :)
 
Det är så spännande att se hur man utvecklas, och att se att man utvecklas.
 
Jag hoppas innerligt på att jag kommer ihåg att skriva snart igen, det är ju så svårt att komma ihåg det, vilket jag gör alldeles för ofta...
Glömmer bort att skriva alltså.
 
Ps. jag har nu skrivit upp en påmminelse till mig själv i min kalender att jag ska komma ihåg att ladda upp en bildbomb imorgon, fredag, eftersom det är helg och man har massa mer tid.
Även fast bakning och läxor kanske måste komma i första hand...
Eller läxor och bakning, om man nu ska vara duktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Hej, Jag är en tjej som är född 1997. Min blogg handlar om mina intressen. Att baka, måla mina naglar och att fota. Sen gör jag ju andra saker här i livet också, så en del av dem sakerna kanske också smiter in emellanåt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela