Hej och välkommen!

Min vardag

Bildbomb

Publicerad 2015-05-25 17:55:09 i Allmänt,

Äntligen.
En bildbomd, som jag lovat.
Tror jag.
Och även fast jag inte lovat det, alltså att jag kommer ihåg fel, så kommer den i alla fall.
Lite bilder från de senaste månaderna.
Jordgubbstårtan bakades i lördags, det är en mastig fransk chokladkaka med grädde och jordgubbar på toppen, och runt om har jag sattt chokladfingrar och ett fint band.
Regnbågstårtan bakade jag och min bror till vår farmor till hennes födelsedag. Den består av sockerkaksbottnar och marängfrosting. Ovanpå är det sockerpasta i form av blommor och blad, handgjorda.
Sen är det det där med mig och träd, det är fantastikst att fota träd i olika ljus. Och andra detaljer i ljus. Eller bara detaljer över huvud taget.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

Hej, Jag är en tjej som är född 1997. Min blogg handlar om mina intressen. Att baka, måla mina naglar och att fota. Sen gör jag ju andra saker här i livet också, så en del av dem sakerna kanske också smiter in emellanåt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela